....

kysyisin
missä vaiheessa...
   miten...
     ... miksi...

kiinnostuit?

....

jos käsitän oikein,
haluat kovempaa tekstiä..

ehkäpä minusta ei ole siihen..

että enempi tällaista pehmoa...
....

niin...
siis pidit
rehevästä perästäni....

vai?

en säikähtänyt...
tosin en tunne sinua...
joten hiukan ehkä varovainen olen...

yritin viestittää sitä,
että ehkäpä sinä odotat kovempia,
rankempia kuvauksia...

ja minä en ole siihen vielä valmis...

sinä olet kiinnostava.

olit jo menomatkalla.

kun odotin jo koneessa sitä,
että olisit tullut... ja...

....

minusta ei kovaan teksteilyyn ole ainesta,
ihan vaan pehmoon....
kun olen niin pehmeä
ja runsas muutoinkin...
mutta onneksi
jostain
pieni ja tiukka.

joitain paikkoja niinkin isossakin naisessa...

....

jos olisit
lähempänä

tai minä
olisin

niin haluaisin
kokeilla
kanssasi

ja saavuttaa
jonkinlaisen
luottamuksen

mutta näin..
saavutanko sitä ?

en tiedä.

harmi
kun
en
soittanut

ja
kokeillut

 

....

tähän vastaisin,
että koneessa kyllä.
halutti,
tai panetti...

sitä olisin halunnut kokeilla

takaa
ja
edestä

kaidetta vasten
tai muutenkin

....

 

minä kuvaan
sanoin
en kuvin

siis mitä sitä?

siis SITÄ?

siis,
haluatko kuvaa
mistä??

SIITÄ? 

....

saatko Sinä
aina kun
haluat?

.... 
 

ja jotenkin urautunut seksielämä
ei enää kauheasti kiinnosta.

jotenkin,
kaipaan jotain uutta,
kiinnostavaa
kiihottavaa

mutta kun
en haluaisi pahemmin
pettää miestäni


tosin,
olen miettinyt sitäkin
että olenko sittenkin
kiinnostunut myös naisista.

naisystävään
minulla olisi lupakin.
mutta kun en uskalla kokeilla.

perhana sun kanssa.

kun sulle kirjoittaa,
niin aina alkaa haluttaa....!!!


....

joo.
kokeilla pitäisi.
mutta.
kunhan
sitten
kohilleen
sattuu.

mieluummin
mitään itse
yrittämättä,

ajatuksena tällä
hetkellä
että antaa
elämän viedä.

en halua millään osa-alueella
elämässäni
väkisin yrittää mitään...

tuuliajolla?

....